حرکت زشت موتور سوار دغل کار ! + فیلم

نیازمندی های ایران| تولیدی و عمده فروشی کفش و کتونی زنانه و مردانه در تهران و اسلامشهر

حرکت زشت موتور سوار دغل کار ! + فیلم

۱۸۵ بازديد

واکنش موتور سوار حقه باز پس از تصادف 

تصادفات جاده ای یکی از پر حادثه ترین و مرگبارترین اتفاقات حاضر در سطح جهان می باشد که متاسفانه به دلیل بی احتیاطی طرفین رخ می دهد.روز گذشته ویدئو مردی موتور سوار که توسط دوربین های شهری ضبط شده بود،به شدت در صفحات مجازی منتشر شد که با واکنش بسیار زیادی از جانب کاربران روبرو شد.جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب از بخش سرگرمی نمناک خواهیم گفت.

تصادف موتورسیکلت

تصادف وحشتناک موتورسوار با ون 

واکنش موتور سوار بعد تصادف

روز گذشته فرد موتور سواری ،زمانیکه از مسیر فرعی به اصلی رسید ، متاسفانه به علت عدم رعایت قوانین رانندگی تصمیم به چرخش به سمت راست خود گرفت.زمانیکه وی وارد مسیر اصلی شد، یک اتومبیل ون طوسی رنگ نیز در حال حرکت با سرعت بالا بود که متاسفانه پس از مشاهده مرد موتورسوار کنترلش را از دست می دهد و با قسمت عقب موتور سیکلت تصادف می کند.

همان گونه که در این ویدئو مشاهده می کنید مرد موتور سوار پس از تصادف سنگین ون با موتور سیکلتش،خوشبختانه می تواند جان سالم بدر ببرد اما متاسفانه اتومبیل ون از مسیر خود منحرف و خارج می شود که نهایتا منجر به چپ شدنش می شود.

اما پس از این اتفاق سهمگین،راننده موتورسوار ، فورا به سمت ون می رود تا مشاهده کند که چه اتفاقی برای ون افتاده است ، اما برای اینکه نشان دهد در این تصادف هیچ کاره بوده است پس از مشاهده یکی از همسایگان فورا به سمت موتور خود می دود و به نحوی خودش را به موش مردگی میزند و ادعا می کند که به شدت آسیب دیده است و این در صورتی بود که وی علت اصلی این تصادف بود.

این تصادف وحشتناک در کشور چین رخ داد که خوشبختانه برای راننده ون و راننده موتور هیچ اتفاق جانی نیافتد.یکی از مامورین محلی به نام مین ژنکن این گونه گفت:"راننده موتورسور پس از مشاهده کردن این اتفاق دردناک ، فکر کرد که باید هزینه بسیار زیادی را بپردازد اما با این حال تصمیم گرفت تا با دغل بازی خودش را بی گناه و آسیب دیده نشان دهد".

 

ویدئو  دغل بازی جالب موتورسوار پس از تصادف ؛

دغل بازی جالب موتور سوار پس از تصادف با ون + فیلم

حرکت زشت موتور سوار دغل کار ! + فیلم
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.