تلگرام، ماشين رأي ساز فتنه، مسدود نشد!

نیازمندی های ایران| تولیدی و عمده فروشی کفش و کتونی زنانه و مردانه در تهران و اسلامشهر

تلگرام، ماشين رأي ساز فتنه، مسدود نشد!

۱۵۸ بازديد

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

اگر ملتی کنترل عقل خود را در زمان انتخابات، به یک پیام رسان اجنبی(تلگرام) واگذار کند، نتیجه‌اش، انتخابات مجلس در سال 94 و ریاست جمهوری در سال 96 رقم می‌خورد و نامحرمان و لیبرالها به درون مراکز مهم و حساس نظام اسلامی نفوذ داده می‌شوند! یکی برجامِ نوشته شده توسط کدخدا(آمریکا) را  از جانب خدا معرفی کرد!" غو وکیل‌الدوله‌ها، بر علیه پیام رسان‌های داخلی سخن راندند و از تلگرام بعنوان صندوق رأی ساز خارجی، حمایت نمودند!

درانتخابان مجلس و ریاست جمهوری سالهای 94 و 96 ثابت شده که با فعالیت گسترده و فراگیر تلگرام در زمان رأی گیری، ممنوعیت تبلیغات، 24 ساعت قبل از آغاز رأی گیری، موضوعیت ندارد، زیرا ممنوعیت تبلیغات، بدون مسدود سازی تلگرام، عملا تبلیغات جریان غیرانقلابی فعال و مخل رأی مردم می گردد ولذا حسن روحانی در هر دو انتخابات تمام قد در جلوی مسدود سازی تلگرام در روز رأی‌گیری ایستاد و مزدش از تلگرام، نفوذ وکیل‌الدله‌ها به درون مجلس و نشستن خود بر روی کرسی ریاست جمهوری شد!

در سال 97 حکم مسدود شدن تلگرام توسط قاضی فضای مجازی صادر شد، تنها با گذشت چند ساعت، شاهد راه اندازی تلگرام طلایی بجای تلگرام می‌شویم! و وزیر اطلاعات نابلد، حامی تلگرام شده و مالک تلگرام طلایی را دولت جمهوری اسلامی معرفی می‌کند! ولذا تلگرام طلاعی با حمایت وزیر اطلاعات بعنوان ماشین رأی جریان غیرانقلابی بر علیه مبانی دینی و اعتقادی مردم فعال مانده و مسدود نمی شود! طبق خبر قاضی خرم‌آبادی، دویست دستگاه سرور از محل بیت المال برای اخلال در پیام رسانهای داخلی و فعال نگه داشتن جریان فتنه، اختصاص می‌یابد!

والسلام

 


تلگرام، ماشین رأی ساز فتنه، مسدود نشد!

شماره مجازی تلگرام چیست؟ چه کاربردی دارد؟

شماره مجازی، در واقع یک خط تلفن یا موبایل است که شما از یک کشور دیگر دریافت می کنید (بدون اینکه بخواهید سیم کارت آن کشور را خریداری کنید) و با کمک آن می توانید تماس بگیرید یا پیامک ارسال کنید آنهم بدون استفاده از شماره خودتان. کاربردهای دیگر شماره مجازی:

  • شماره های مجازی معمولاً توسط شرکت‌هایی از دو کشور کانادا و آمریکا این شماره‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهند. آیا این جالب نیست که بدون داشتن سیم کارت حقیقی این کشورها می‌توان شماره تلفنی اختصاصی از آن کشورها را داشت. در این نوع شماره‌ها شما نیاز به یک دستگاه یا خط تلفن ویژه ندارید.
  • برای ساخت اکانت های زیاد جیمیل (رمزارز) و یا ساخت اکانت تلگرام بدون شماره یا واتساپ بدون شماره و …. شماره مجازی کاربرد دارد.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.