باند نياوران را بيشتر بشناسيم

نیازمندی های ایران| تولیدی و عمده فروشی کفش و کتونی زنانه و مردانه در تهران و اسلامشهر

باند نياوران را بيشتر بشناسيم

۱۶۶ بازديد

به نام خدا و برای خدا

اول سلام و بعد سلام و سپس سلام / با هر نفس ارادت و با هر نفس سلام

بلاخره نمایندگان مجلس بعد از سه بار استیضاح، عنصر امنیتی دولت، معروف به رند لابیگری و رند فتنه‌گری، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی، از مرتبطین باند توطئه‌گر نیاوران را عزل کردند، هر چند که بعید است، این باند متلاشی شود! زیرا مابقی عناصر باند نیاوران، همچنان در درون دولت به هم افزایی و ترمیم باند حسن روحانی مشغولند!

برای آشنایی همراهان وبلاگ وزنه سیاسی به معرفی اجمالی اعضاء باند نیاوران می‌پردازم. با انتصاب مرحوم هاشمی رفسنجانی بعنوان ریاست مجمع تشخیص، مرکز استراتژیک مجمع را به ریاست حسن روحانی در جنب پارک نیاوران تشکیل و معروف به باند نیاوران شد ولذا حسن روحانی با هماهنگی مرحوم رفسنجانی و دعوت از برخی چهره مرموز امنیتی، سیاسی و دانشگاهی، باند نیاوران را برای تصرف قوه مجریه و مقننه سازماندهی کرد.

اعضاء باند نیاوران عبارتند: حسن روحانی، علی ربیعی، محمدباقر نوبخت، محمد نهاوندیان، محمود سریع القلم،  محمد حسین ملایری و اکبر ترکان. این باند که نقش اساسی در نوشتن کتاب "امنیت ملی و نظام اقتصادی ایران" به اسم حسن روحانی داشتند، سالها در مرکز استراتژیک مجمع تشخیص، بدنبال تصرف مراکز تصمیم گیر و تصیم ساز نظام اسلامی بوده و برایشان ارتزاق از بیت المال و توطئه بر ضد نظام اسلامی، هیچ اهمیتی نداشت!

دکتر ولایتی در خصوص سواستفاده این باند کثیف می گوید: هزینه قند و چای مرکز استراتژیک مجمع تشخیص در سال، یک و نیم میلیون تومان بوده است! و لذا تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل

آری؛ باند نیاوران در سال 1392 بعد از کار تئوریک 12 ساله از پستوی مرکز استراتژیک مجمع بیرون آمده و قوه مجریه را تصرف کردند و لذا از روز اول، توان هسته ای کشور را در دستور کار خود نهاده و در سال 94 با اجراء برجام، توان هسته ای کشور را منهدم کردند و اگر هوشیاری رهبری، ملت و مسئولین مربوطه نبود، باند نیاوران، توان موشکی و قدرت منطقه‌ای نظام اسلامی را به اسم برجام 2 و 3 برای رضایت شیطان بزرگ از کار انداخته بودند. راستی؛ آیا مردم می دانند؛ باند سارقان نیاوران بدست نیروی انتظامی منهدم شده ولی باند سیاسی توطئه‌گر نیاوران در قدرت باقی مانده است؟!

والسلام


باند نیاوران را بیشتر بشناسیم
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.