خانه ‌تعطیلاتی جذاب در فرانسه

نیازمندی های ایران| تولیدی و عمده فروشی کفش و کتونی زنانه و مردانه در تهران و اسلامشهر

خانه ‌تعطیلاتی جذاب در فرانسه

۱۴۱ بازديد

شیب زمین این خانه به آرامی به سمت دریا حرکت می‌کند . خانه در میان جنگلی کوچک متشکل از بوته‌ی توت‌فرنگی ، درخت یوکای امریکایی و کاج قرار دارد .
چالشی که در طراحی این ساختمان وجود داشت این مطلب بود که پروژه در هماهنگی کامل با چشم‌انداز اطراف خود باشد و تأثیر محدودی بر پوشش گیاهی ناحیه داشته باشد .
این خانه از کابین‌های جنگلی تشکیل شده است و نصب آن امکان حداکثر حفظ درختان را می‌دهد . همچنین نمای ساختمان از چوب کاج ، می‌باشد .
عملیات ساخت‌وساز خانه با توجه به توپوگرافی زمین ، انجام گرفته است . این ساختمان در ابعادی بزرگ طراحی شده که آرامش و صمیمت را نیز در خود جای داده است . به علاوه . کابین‌ها به یک سری تراس متصل می‌شوند .

شرح پروژه :

نام پروژه
Holiday House in Cap Ferret
محل : فرانسه
وضعیت پروژه : ساخته شده
سال تکمیل : 2017
مساحت : 3،552 متر مربع

صفحه بعد

خانه ‌تعطیلاتی جذاب در فرانسه

بهترین فصل سفر به فرانسه

  • بهترین زمان برای بازدید از جاذبه‌ها و گردش‌های شهری فصل معمولی سال یا همان شولدر سیزن است. در بیشتر مناطق فرانسه، ماه‌های مه و سپتامبر فصل معمولی سال است، ولی در پاریس این فصل نسبتا شلوغ است. در اوایل مارس و اواخر اکتبر، جمعیت گردشگران، کمتر از سایر مواقع است.
  • اگر می‌خواهید از تفریحات ساحلی در نواحی جنوبی فرانسه لذت ببرید، باید قبل از سفر بدانید که دمای آب دریا فقط در ماه‌های ژوئن تا سپتامبر به اندازه‌ای گرم است که برای شنا مناسب باشد.
  • بهترین زمان سفر به فرانسه برای خرید از اواسط ژانویه تا اواسط فوریه و از اواخر ژوئن تا اوایل اوت، است تا بتوانید از حراج‌های تابستانی و زمستانی استفاده کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.